Det är kunskapen det handlar om

Okej, nu är det så att Per lämnar och Peter tar över idag. 
Ni kommer ihåg då jag hade min matvecka. Då jag planerade matseden och lagade maten. Enligt besättningen var min mat godare än kockens. Det roliga är att kocken har ingen aning om hur matkvalitén var, hur den smakade och eller hur jag tillagade den. För han såg inte på maten, han smakade inte på maten och han var typ aldrig i köket. Kommer ni ihåg att jag lackade på honom här i bloggen? Denna veckan har vi haft det skoj i byssan då han får planera och så vidare. Då är han glad, men då jag hade mitt så var ner väderande och grinig. Spelade ingen roll hur bra man jobbade om jag gjorde mitt bästa eller inte. Jag har gjort mitt bästa till och med bättre än då jag har fått MVG på mina praktiker. Det spelar verkligen ingen roll hur bra man jobbar när man har en handledare som vill göra allt själv och vill ha allt på sitt sätt. Om man får en vecka att göra på sitt sätt är det fel och så vidare. Detta leder till att man får G i betyget.

Så jag hoppas nu att Peter inte är lika grinig och så som Per, men jag ska inte klaga. Jag har lärt mig en massa nytt av Per det är bara ett betyg. Det är kunskapen man får som man ska vara glad över.

Undervärdera inte dig själv. Bara för att folk har stor självkänsla betyder det inte att du behöver imponeras av dem. Du har resurser om du bara tror lite mer på dig själv.

Kommentarer
Postat av: carin.wingren

Tjenare tjejen!

Jaha,så var det lördag igen,fattar inte hur snabbt tiden går iväg,skrämmande.Du har så rätt i det du skriver,och du e ju verkligen en sådan tjej så du har

upptäck en massa nu då du fått klara det mesta själv.

Men vilken fin livserfarenhet du fått.Jaha,så strejken skall vara avblåst nu då?Jag var nyss inne och läste lite om det.Skall väl bli skönt att få lämna Kotka efter så lång tid?Hoppas att det gårbra med din nya handledare Peter,kanske bättre med honom?Men nu har du ju inte så jättelång tid kvar på din utbildning väl?Idag skall ju din mamma på festen i parken,men hon hade nästan önskat att kommunen ringt o bett henne jobba istället,hahahaha.Jag har full förståelse för det,mamma e ju inte mycket för sådana tillställningar.Jag kan ju tänka mig att det blir mycket fylla o bråk.Men man kan ju gå hem om man inte vill vara där så länge.Okey,nu skall jag åka upp o träffa Catrin som jobbar extra på Biggans konditorie.Ha en fin lördag.Kramizar.

2010-03-20 @ 10:31:07
Postat av: Du vet vem

Tänk vad klok och förståndig du är, du kommer att gå långt här i livet med den inställningen. Var dig själv, för det finns så många andra och framför allt tro på dig själv. Puzz puzz

2010-03-20 @ 12:09:52
Postat av: jennie

peeter pan is the shit :) looove assu

haha

du e snygg:D såååg du min lugg? harre att ja ens våga

2010-03-20 @ 17:07:30
URL: http://venusdoom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0