Käns som söndag

Allvarligt det käns som det är söndag idag! Jag vill till skolan och ha något att göra. Jag orkar inte ligga här i soffan och vara sjuk. Det är grymt tråkigt och man vill bara hitta på något, men vad? Det har jag ingen aning om idag.

Det käns väldigt konstigt att inte vara på Brandorama idag. Under tre dagar hade det blivit en vana och nu saknar man det. En kul upplevelse som jag kommer ha med mig resten av livet. Föresten nu är det int många dagar kvar då man ska ut på praktiken. Fast innan dess måste jag klara brandprovet och överlevnasprovet. Så blir väl att plugga ikväll. Man kanske borde prata lite med Elli idag och höra om vi kanske kan plugga tillsammans imorgon eller på måndag. Hade varit sjukt trevligt så man slipper plugga själv.

Jag har lärt mig att dölja, men lärt mig att läsa.
Lärt mig att känna efter, men inte lärt mig att släppa på rädslan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0