Dag, trött och Fliziiii !

Hejsan,

Sitter just nu och halv sover här framför datorn.
Radion är igång, tv:n den också. Jag är helt slut
i huvudet.

Det märks att jag inte ännu är frisk. Halsen gör
verkligen ont idag. Och den känns verkligen tjock.
Att man aldrig kan bli frisk liksom.

Jag har faktist tänkt berätta om en vän jag har.
Felicia som är verkligen är super duktig på att
skriva ner en massa bra tal :D

Ett var efter då hon hade kommit på en uppfinning där man slipper mens.
Man trycker på en kanpp och sedan så slipper man den.

Det finns ett problem. Jag har inte kvar talen :/
Men ni ska bara veta hur roliga dom var xD hahaha .

Sen var en komentar i min bdb jag fick av henne.

omg! det är någon som blir dödad med ett par flaskor!! :O * ringer till ica * ahahahahahaha! xd lol..
jag borde få pris för detta med fan :O, någon blir mördad och jag ringer till ica xd lol... hehe, förlåt jag var tvungen :O har inget att göra förstår du ! :) haha <33


Vart får hon allt ifrån ? :O Ringa ica ? xD Hahaha .
Ni ska veta att hon är en hel gå skön tjej.

Leka snart Fliziiii ? <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0