Sopr

Gäsp!

Hemma från skolan för drygt 30min sen. Har redan hunnit sätta igång en maskin tvätt. Känner mig duktig om jag säger så. Bodil kom in till mig nyss och började snacka om den där städningen. Jag lovar det är ett berg med sopor och människan verkar inte förstå att man ska gå ut med dom och slänga dom i en soptunna. Man kanske måste visa hur man gör? Vad vet jag för att människan ska förstå liksom?! 

Skolan idag alltså har varit en super glad Estelle med ett leende på läpparna som skiter i fall allt är bajs. Hon är glad och såhär glad tänker jag också vara. Vi fick även veta våra grupper när vi ska laga mat. Vi är fyra och fyra som har hand om en vecka var. Jag hamnade med dom jag var förra gången med i stort sätt. Förutom att Elli, Viktor, Elin och Thomas var inte med denna gången. Vi hoppas på det bästa om jag säger så.

Den där läxan också. FÖRKLARA BÄTTRE!

Nej nu blir det att hitta på något vettigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0