BALDERS

Det blev ju inte alls som man hade tänkt sig för fem öre.
Jag kan ju erkänna att jag var full. LAGOM
Jag hade kontroll på vad jag gjorde och mina kompisar!
Så det gick fint fint det mesta.

Och det som inte gick bra vill jag inte säga.
För det vet jag Becca och Sandra om och de andra
som är inblande om nu kan säga så.
Jag tycker bara att det är så jävla synd och jag gråter
tårar. <3<3

Jag och Sandra bestämde oss för att ha så kul som möjligt.
Vi skulle inte tappa bort varndra alls.
Och det gjorde vi inte heller.
Vi var typ aldrig inne på Balders vi var utanför
och raggade på killar istället som vi sa.
"Killarna här ute är mycket trevligare och snällare"
Det stämmde.

Haha Jag fick ragga upp allt åt Sandra :D
Gulligt värre :P Tihi.
Vi hade det mycket trevligt med alla vi hittade och allt. xD
Sen så slog jag i huvudet i väggen på toa:n.
Jag bara undrar hur fan kan man lyckas med allt xD.

Jag vill tacka för kvällen Sandra och Becca ! <3<3<3
Och alla andra som gjorde den till en bra kväll.
Och nej jag tänker inte berätta allt i detalj idag.
För mycket och nu ska jag ut och hjälpa min mamma.
Om ni vill veta mer om mitt liv så vänta till nästa inlägg ! :D

Kommentarer
Postat av: jaaaaaacke

alkis :p

2008-05-03 @ 16:08:53
Postat av: Jennie

HAHAHAHAHAH DU de e nt bra att bränna sig varje gång man ska på BALDERS? ghahahahahahahahah äeeh harre, du e förrolig kvinnah

2008-05-03 @ 19:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0