24 maj

Dagen idag var ingen dag alls som jag hade planerat. Min mamma skrier upp och hoppa. Jag ser Alex kommade in i rummet. Biina och jag tjuter till. Jag bara vad gör Alex uppe såhär tidigt.
45min senare sitter jag i bilen på väg ut till Maria för att hjälpa Alex och Biina med hästtransporten.
Kommer hem och äter frukost sedan drar Biina och Alex för att hämta hästen som Biina ska ha på foder.
Själv så slänger jag mig i soffan med datan i knät och ligger och spelar.

My springer ut och klipper gräset efter ett tag kommer jag ut och ska ta grästrimmen och klippa lite jag också.
Hjälpte min mamma e del också med stubben. Fast det gick ju åt pipan så jag gick och hämtde Jag som hjälper min mamma xD
den där grejen på ljul xD och tog bort alla delar från stubben.

Biina kommer hem lagom till att jag var trött så hon bad mig att hänga med och lasta av hästen och det gick fint fint.
Förutom att Biina kom emellan mig och hästen så jag fick hästens snsikte i mitt så mina glasögon bjöde sig så fint så.
Nu är jag sådär halv blind tills på måndag. Så nu blir det inget körande för mig.

Lagat mat nyss och ätit den. Grillat blev det och som vanligt så var det bara jag som gjorde maten medans Biina och Alex låg i sängen och mamma var ute. My var dock inte hemma.
N ligger jag här i soffan och är mätt. Jo Alle kom för ett tag sen också fast han hängde med Alex och Biina till hästen.

Snart ska jag kolla på TV , Får se hur länge jag pallar utan mina glasögon. Det går bra att vara utom dom så länge jag inte ska läsa, sitta vid datorn eller se på TV . xD .

23:00
Nu sitter jag här och kollar på Melodifestivalen med Alle och det är bara två st låtar jag tycker om. Sverige och Ukraina !
Det är heöt sjukt sämsta jag någonsin har sett vill jag lova. ! Fast ingen bruka tycka som jag xD Jo Alle
vi har diskuterat låtarna igenom. Polen är så kass hör inte ens vad hon sjunger, ! , :O .

Låt den bästa vinna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0