Mys kväll i Växjö

Medans jag satt och vid datorn och väntade på att färgen skulle torka så jag kunde måla ännu en gång till så satt jag och pratade med Sara på msn. Frågade henne vad hon skulle göra imorgon. Ja då skulle hon tatuera sig. Jag bara jaha :/ Ingen bio imorgon. Så kollade jag på klockan. Då sa jag bara "Bio idag?" Det liksom tog oss två min att bestmma att vi skulle dra på bio. Liksom tur att vi bestämde det innan bussen gick liskom. :D

Kom till Växjö och köpte biljett till Sex and the City verkligen en kanon bra film.:D Mycket skratt och den är värd att se. Killar och tjejer kan se den. Fast innan bion gick vi och åt. Skit mätta blev vi. Liksom spy färdiga xD. Bio i två timmar sen blev det glass oh mys medans vi väntade på bussen. Prat och åter prat. !

Bussen hem och Sara hoppade av där hon bodde medans jag satte igång min musik och började lyssna på den högsta! När jag väl kommer fram till Tingsryd så ringe lillsyrran och säger att dom precis har kört för att hon och Nadja inte kunde bestämma sig om de skulle med eller inte. När de väl kom så var det min tur att köra. Mycket mycket bra :D Blir bättre och bättre för varje gång :D

Sara Sara Sara ! vänner vad som än händer till döden skiljer oss åt. Om den nu kan göra det. ? :O ! <3 <3 <3 <3 <3 <3
Aleksandra jag saknar dig och älskar dig.
Jag tänker verkligen på dig nästan hela tiden <3 :O


Kommentarer
Postat av: sara

dagen va massa massa mys :):):):):):) . o filmen va super :D



vänner föralltid.

2008-07-04 @ 00:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0