26 Augusti - Ingen idé

Skola idag och det var stort sätt bara en massa håla
och jag var hel trött! Ville bara gå hem. Kände att det inte
var någon mening att vara i skolan. Fast jag har lovat
mig själv att jag ska fixa detta nu och hoppas på ditt stöd !

Ingen idé, . .
Jag vill kunna tro att det är som du säger.
Jag vill kunna förstå om du menar det.
Fast all min rädsla gör mig osäker.
Snälla bevisa !
Snälla gör inte som förr.
Snälla, låt mig få tro att du har blivit bättre. !!

Hjärtat är sårat, jag klättrar mig sakta, men
säkert uppot. Låt mig få ditt stöd. !

Kommentarer
Postat av: Sara ^^

du har alltid mitt stöd <3

2008-08-26 @ 22:36:34
URL: http://misplacedtrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0