17 Augusti - Becca and donkan

Tänkte ta en samfattning från 00.00 så som
jag gorde till Joel när han frågade mig vad jag
hade hittat på idag. Fast  denna blir en aning
längre.

Jag hade räknat med att ligga upp och vänta
till två på Becca. Fast vid kvart över tolv ringde
hon och sa att de sk snart köra till Willys.
Jag bara :D :D :D Nu slipper jag försöka
med alla metoder för att hålla mig vaken.
Så kvart i ett så mötte jag upp henne på
Willys. Sedan bestämde jag att vi skulle
gå till mitt favvo ställe :D

Till havet, stranden till min sten och bara
sitta där och kolla ut på havet och månen
som lyser up allt. Känner verkligen att
alla bekymmer försvinner och allt blir så
mycket lättare. Så där satt jag och Becca
till halv tre innan vi började bege oss hem.

Tre var vi hemma och jag ger Becca en macka.
Dags att sov tycker vi. Fast det blir inte så mycket
av det. För vi ligger och pratar till fyra och Becca
somnade kvart över och jag vid halv fem.

Klockan elva så vaknar man. Ligger och glor
i sänge. Då kommer Becca på att hon vill äta
frukost på donkan och att hon ska bjuda mig,
Går upp och hon hoppar in i duschen och
jag sätter mig och kollar tv :D

Jadu hon är klar in i mitt rum hon tar min mobil
för att kolla om Elle had svarat henne.
"Du har missat samtal från den mor och ett sms
från Joel"
Jag bara okej :S :O Sms från Joel. Ett sådant där
sjukt kjedjebrev av han ;) hehe , Och min mor bruka
ringa så jag ringde upp henne. :D
Ja det hon ville var att höra hur det hade gått med
rummet och skvallra lite som vanligt ;)

BUSSEN in till Knutan för en frukost för Becca
och middag för mig för jag åt lite flingor typ en
timme innan i stack. Liksom det tog år innan
vi kom iväg xD . Vi käkade och satt där i en timme
och så åt vi glass till efterrätt. Vi väntadade ännu
på att Elle skulle höra av sig. Så ringer Becca henne
och säger att dom ska åk vid tre tiden. Vi bara.
Jaha vad ska vi nu hitta på då ? :O
Så bussen hem till mig och kolla på fillm,

Halv fem hörde hon av sig och sa att de var på
väg. Hängde med till Willys och så.

Nu har man kollat på två filmer och pratat lite
med folk och bestämt lite saker. Sedan duschat.
Ska äta och packa sedan ska jag sova för imorgon
väntar det sig en resa på fem timmar hem till min
syster yster Biina och Gabbe. :D :D <3 Plus JOEL :D

Så nu får ni ha det bäst för kommer tillbaka på
onsdag igen och skriver för datan blir hemma :P .
Puss Puss på er .

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Gaah <33 Älskoflick tack för en underbar helg eller ja två dagar ! kan man näästan säga ! Heelt underbart att få vara me dig i skånelandet :'D kommer snart igen ;) <33

2008-08-17 @ 22:41:25
URL: http://lodge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0