16 Oktober - Intryck

Igår så sov Jennie här oss mig och vi log och pratade en
stund innan hon somnade för det tog mig 1,5 timme innan
jag somnade. Det vi log och pratade om bla om mig om hur
Jennie hade fått för första intryck på mig. De allra flesta får
samma intryck på mig. "Mammas lilla ängel" är det intryck
oftas folk får på mig.

Vad var ditt första intryck på mig? Du som har träffat mig?

Jennie blev ganska så chockad sedan när hon började lära
känna mig. Jag var inte alls "Mammas lilla ängel" Hon blev
framför allt chockad när hon fick veta att jag bruka festa och
så. Som sagt jag är inte "Mammas lilla ängel" Jag är den jag
är.

Det kan uppfatts så i skolan. Tyst på lektioner och gör oftast
det jag ska. Lite undandragen sådär på lektionerna. Sen på
rasten så pratar jag allt. Om jag har något och säga. Väldigt
pratglad person. Jag är tyst då man ska vara tyst.
Eller kan verka vara den personen när jag inte säger så mycket
och håller mig lite för mig själv. Allr beror på hur jag känner mig.
Man kan inte alltis känna för att prata och göra en massa saker.
Mitt humör spelar stor roll hur jag är just då, nu och sen.

Lär känna mig innan ni dömmer mig. För de flesta som har
dömt mig innan de lärt känna mig har haft fel.
Folk får även "Min storasyster slav"
Fast så är det verkligen inte ! Som syskon så ställer man
upp för varandra och en sak vet jag. Jag älskar verkligen
mina två syskon ! <3 Och min helt otroliga mamma ! <3 <3

Så döm aldrig någon fören du känner personen.


Kommentarer
Postat av: Carro

Spänning är alltid så spännande! :P

2008-10-16 @ 20:35:49
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Sara ^^

det är ju så . att man alltid dömmer innan man känner personen . jag minns va jag trodde om dej :o , jag trodde du va en liten mini mamma :) , fast de va du typ då . tills jag kom och förändrade din tråkiga vardag till en feeeeeeeest :D hHAHAHAHHAHHAH xD

2008-10-18 @ 20:01:22
URL: http://misplacedtrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0