27 December - Nyvaken sur Estelle !

Ja det kan man lungt säga att jag är!


För det första har jag knappt kunnat sova sen
jag fick mitt jullov och det suger verligen.
Antingen blir man väckt eller så kan bara
inte sova.

Igår var jag verklgen as mega sikit trött. Hur
mycket jag än försökte sova hos Becca och
inna dess och hos Micke så gick det inte.
Kom hem och sedan gick man och la sig.
Det tog ett tag innan man somnade. Sedan
vid åtta så piper det till Alkes kuk mobil.
(Ursäkta mitt ord val) Och självklart kunde
jag inte somna efter det. Mer än att jag log
och halv sov fram till typ halv elva! Under
denna tiden hade jag en känsla att Joel
skulle höra av sig! Ja den kuken (ursäkta
igen) ringer 11,56 till Aleks mobil och nu
kan jag inte somna om.

Jag hatar detta! Vill sova! Men kan fan inte
sova! Jag vet nog varför och ja tack ta
skiten ifrån mig om bara någon kunde det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0