Tur i oturen

Här kommer en liten hälsning till er där ute och framför allt till min kära lilla vän där nere i Småland som vill ha koll på mitt liv ;) 
 
Kan ju säga såhär att den senaste veckan har varit sjuk jobbig för kropp och pyske. Trodde seriöst aldrig att det skulle ta på mig såhär pass mycket att bara sitta hemma och känna att man inte kan göra något och sen inte få jobba!! Jag inser dock att jag har haft så sjuk mycket tur och allt hade kunnat gå mycket värre än vad det gjorde. 
 
Okej nu kanske man ska komma till vad som har hänt, ja jag vet Ruben att du är otålig, men du det kommer nu! :)
 
I tisdag förra veckan vatt jag ner omkullvält och slog i mit bakhuvd i isen uppe i backen och åkte på hjärnskakning och nu undrar du och självklart ni andra hur fasen det gick till och det ska jag ta och förklara för er alldelens strax. 
 


 
 Du ser bilderna va? 
 
I allafall så var det ett barn som hade fastanat med liften i knäna och istället för att ta si loss så åkte hon åt höger med byglen och samtidigt som pkte åt höger så åker hon även framåt. Längre fram så ståd jag och mina vänner för att sätta fast sig i brädorna. 
 
Som du ser på första bilden så dras det ju ut som en vajer och denna vajer fick jag på mig medans ungen åkte in i mina vänner så dom ramlar på mig samtidigt som jag fick vajen på mig så jag flyger bakåt och slår i huvdet i den stenhårda marken med is som underlag. Som tur var så hade jag hjälm på mig.
 
Så det slutade med hjärnskakning och slitningsskada i nacken. 
 
Har kunnat jobba lite granna men för det mesta har jag bara legat hemma och mått dåligt. 
 
I allafall så är dessa bilder tagna på kungsliften, denna lift som orsakade min skada. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0