Säsongs bomb


My sister is back !! 😃💕


Och idag vatt det premiär åk i backen


för säsongen! 🎿🏂




Tårtkalas idag och varför inte då


man fyller 23år idag 🎉🎊🎈




Taggad och övertrött till tusen i


backen idag med



tokiga girls 
@clarabellacinderella @lolinon #love




God jul önskar vi


från backen!! ♥🎁🎄



#hemavan #godjul #bästalinda #kallt 

#nukanmandölycklig




@clarabellacinderella är bara


för bäst och allt för



söt! 😍



#nyvallat #vallat #hemavan




BANG #Sushi KVÄLL!! 😍😀







Man har gått och blivit sambo


ohh vacker är hon



också den där 
@lolinon !! 😍😘







Livet är totalt skevt,



men totalt fucking underbart! 👊


#hemavan #hemavantärnaby 


#snowboard #skidor#underbart #sol




2:a dagen och ja,


jag har ont i hela kroppen!!!



Men kul har jag! :D

#snowboard #bräda 

#hemavantärnaby #sol#ontihelakroppen 

#happy #funny




Bjuds på fin lunch på #högis.



Utbildning är ju trots aldrig fel :)




#nybakt #bullar #kladdkaka 



#vänner #snowboardlinjen#fullthus



 #mums #förgottförvuxna #gottigott





En sväng ute i backen! 😍



#hemavantärnaby #kungsliften 



#riktigtfjäll#snowboardlinjen

 

#snowboard #skidor #kallt #vackert




Ombytta roller, @lolinon 


lånar mina skidor och jag



hennes bräda. 👌😁😃😂



#snowboard #skidor 



#hemavantärnaby#centrumbacken 



#turistjavisst #skratt #dör




#snowboardlinjen bygger

om medan jag



åker
#pistmaskin 👍



Brum brum!! 🏂🚜







Kvällsåkning när den är som



bäst!! 
#riktigtfjäll#centrumbacken 




#hemavantärnaby #skidor




När lite kan göra så mycket!!! 😁😍🎿🏂



#hemavantärnaby #skidor #högpålivet

 


#lycka #glädje#riktigtfjäll #sjuktjävlaunderbart




Myströjan på och kvällen kommer att



spenderas i denna sköna 


#pistmaskin 



med totalt underbara



@clarabellacinderella


 
#hemavantärnaby #hemavan



 #kungsliften #riktigtfjäll#fredagskvällpåbästasätt




När man känner att det



blir en perfekt dag!

 

#riktigtfjäll ##hemavan #någotnytt 




#kungsliften #kbk#ditskavi




Det har fuckat ur totalt!!!


 
#sugavmig

 

Men jag är gladare,



piggare, stördare, ähhh




skitsamma jag är 



#högpålivet helt enkelt!! 😂




JibbeJobb var dag så


varför inte jobba lite till! 👍



Fast idag får jag hjälp av den



självaste
#snowboardåkaren 



och den nya "kocken"


@erikabergdahl eller



ja hon försöker. 👍😘😂😏




Baaaaam!!!! Livets stora drog!! 😀😁




Back and track, men mer



sliten än någonsin, men




nu kör vi!!! 
#hem



avan
 #skidor #puder 




#backandtrack#nukörvi




 #riktigtfjäll @lolinon @fxnewton




@afterski med bästa brudar! 😍😘




Myspys torsdag 😘😍




#chokladbollar #mums #bästastebäst




Bästa dagar med bästa



Dodilidooo 😀 🏂



🎿 
#riktigtfjäll#hemavan #kungsliften




Orka inte ens orka 👍



#solgrop #svartpåenkvart #orka 




#snowboardlinjen #ski#skidor




Brum, brum, bruuuum!

 

#skoter #polaris #riktigtfjäll 



#tärnaby #hemavantarnaby#kbk



 #frisomenfågel




Då kör vi!! 😀

 



#burkacupen #veteranskotrar 

 



#utebar #fjällbyn#hassebacken

 



 #2015 #tärnaby #tärnabyfjällby



Var jag inte efterbliven innan,

 


så är jag det nu! 👍



Hjärnskakning och slitningsskada




efter ett fall igår... Livet är underbart 😘😜😁


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0