RESPEKT TACK!

LÅT MIG FÖR I HELVETET GÖRA SÅ SOM JAG VILL OCH OM DU INTE KAN RESPEKTERA DET ELLER STÖTTA MIG I DET SÅ GÅ!!! 
Stanna inte kvar och tala om för mig vad jag SKA göra och INTE göra. Du gör det så betydligt mycket svårare för mig. Du får mig vilseledd, irriterad och ledsen. Jag faller sakta men säkert ner i bitar och tillslut så kommer jag att spricka. Stannar du då kvar för att hjälpa mig och pussla ihop mig själv igen, det där pusslet som du hjälpte till att ta sönder? 
Du kommer stanna kvar och fortsätta ditt snacka om vilka fel val jag gjorde, valen som fick mig att spricka och gå sönder, men det du inte vet om att det är DU och ingen annan som orksade ett söndrigt pussel som kommer bli så mycket svårare att bygga ihop för du kommer inte hjälpa. 
 
Jag kommer INTE tillåta din hjälp för jag vet vad jag måste göra, för jag vill inte gå sönder på grund av dig. Oavsett hur mycket jag vet att du bryr dig så kommer du inte förstå mig för du försöker inte ens. Du vill bara att jag ska må bra, men låt mig då göra MINA val och respektera dom. Va en vän och inte någom jävla idiot som tro sig veta bäst. 
 
Du kommer inte få mig att gå sönder, för jag säger stopp, nu är bra! För du kommer inte förstå mig! 
 
SÅ LÅT MIG FÖR I HELVETET GÅ MIN VÄG OCH RESPEKTERA DET! 
 
För om sanningen ska fram så är inte valet av min väg fel val utan att jag lät dig sätta spår av dina ord i mitt huvud. Orden som vilseledde mig, orden som fick mig att spricka, men nu är det färdigt, dina ord ska inte längre vilseleda mig i min väg för jag vet att valet av min väg var och är rätt och valet att lyssna på dig var så fel, för jag har insett att du respekterar inte mig för den jag är!
 
SÅ FUCK THIS!!! 
Tårana, sömnlösheten, irritatiton och framför allt min energi är du inte värld ett jävla dugg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0