Gårdagen i kort

Fööööörlåååååt!!! Men jag lever, men helt död efter gårdagen alltså!! 

Ja för det första så sov jag inte alls mycket under natten för ibland hundar värre än bran. Jag lovar alltså, men när klockan ringde var det bara att sätta sig i bilen och brumma till Ullared och för träffa Vici och Marcus och där var det fullfart och det vatt mycket inhandlat. Så efter sex timmar där så brummade jag hem!! 


Sen var det bara att äta och sedan brummade jag hem till Andreas där han ville höra om allt i norlland så där berättade jag på min "norrländska" dialekt som han tycker jag har fått. Nää jag har ingen norrländsdialekt. haha

men sen kom jag hem och dog i sängen!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0