Vad var det som hände?

Vilken jäkla dag igår alltså!!! 


Jobbade ett 12timmars pass igår och full fart från början till slut. Om jag ska vara ärlig så dagen minne blått, vad var det som hände igår egentligen?!! 

Jag hade först lunch buffen, sen kvällsbuffen samtidigt som jag sprang i serveringen och hjälpte till på pizzabuffen. Så igår när jag skrev ut mig så var allt bara svart för mig. Så förstod inte alls hur jag kom hem eller när... Sinnersjukt... men 12timmar är aldrig. Blir bra med pengar :) 

Har kommit hem från jobb och haft värsta städ dagen idag. Grönsakskylen, mejerikylen och en massa hyllor och jag har fått frågan på vad jag går på. Vadå hellre göra något med tiden än att stitta och glo. 

Nää nu blir det en film sen ska jag tillbaka på jobb och hälsa på ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0