Påsken med många timmar

Månaderna, veckorna, dagrna, timmarna, minuterna och skeunderna drar iväg i alla hats. Det är redan påsk och det var nyss jul. Haft tre jobb på tre månader. Tidern går för fort samtidigt som det går allt för sagta. 

En dag och kväll med mina underbara vänner där hemma hade inte varit fel. Nu sitter jag i Tärnaby med trevligt folk på jobbet och träffar andra där in till. Så det är helt okej. Man lever i nuet och just för tillfället är jag ledig och är ensam hemma medan min sambo är på jobbet och snart får vi en till sambo som kommer och bor här.

Blir lite nytt folk på jobbet nu under påsk då vi har allt för mycket och jag har redan delat mig på tre och kan tyvärr inte dela mig i flera biltar. 

Jobbade över 36timmar i helgen och det blir många långa pass denna veckan, men vad gör det när jag jobbar med min andra hälft! 

Nu ska jag faktiskt ta och kila till ena backen och kolla på slalom tävling då två av vora kollegor tävlar. 

Och herre guden om två veckor har vi en personal dag då vi ska köra paralel slalom mot varndra. Alla kan åka skidor, men inte jag !!! Jag tar boben ! ;) 

Vi hörs!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0