Lördag och norrsken

Lördag och jag råkade sova bort hela dagen som vanligt (a) men det ordnade jag upp med lite frukost och sedan satte jag på min kläder för att sedan ta mig en liten promenad här i byn, men denna promenad slutade med att jag såg ett morrsken och det lädde mig till jobb för en kopp kaffe. 



Dessa norrskens bilder är tagna med min mobil! Bättre än inget!!
Man får inga bra bilder på norrsken med mobiler tyvärr.
Man måste ha lång slutar tid för att det ska bli bra.

Här har vi då min chef som hänger i restaurangen ;) 
Var ju tvungen att komma förbi och säga hej till honom idag!

Och jag passade på att ta en kopp kaffe och snackade skit med kollegorna.

Sen när jag gick hem var det bara en massa
moln och en liten del av månen tittade fram
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0