I Yes I do!

Okej vi kör på lite bilder så vi får upp stämmingen här igen! 


Det slutade aldrig snöa när jag stod och väntade 
på tåget mot Abisko!


Och det ni ser här är där jag jobbar.
Måste dock på peka att det ser mycket bättre ut i verkligheten och inne.




Bara så alla vet så går jag runt och skyltar med denna ;)


En bild tagen nere från sjön och det ni ser är 
Lapplandsporten!


En bild tagen på vägen till jobbet och nu är klockan 
ca: 13,30
 

Tror det var rätt kallt när jag traskade hem på kvällen efter jobb!



En halv taskig bild på restaurangen där jag jobbar var kväll i :) 


 

Och en bild när man får se solen på bergstopparna :) 

Kommentarer
Postat av: Caroline Nilsson

Vad mysigt allting ser ut! :) Om du är kvar i sommar när jag har semester kanske jag skulle kunna komma och hälsa på :)

Svar: Det tycker jag du borde :) Det är jätte fint här :)
Estelle

2013-01-25 @ 08:22:44
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0