Älgar och Norrsken är min grej det

Jag är väldigt glad att jag är ledig nu med tanke på min fot som liksom aldrig slutar göra ont. Igår brast den helt. Bara för att jag absolut hade så sjukt ont igår och knappt kunde gå så skulle jag och Ylva tvunget möta på älgarna på vägen hem! Suck! 

Så det blev en promenad genom skogen och då blommar det upp värsta Norrskenet så vi blev fast i skogen för att bara kolla på det. Det är på något vis alltid lika magiskt att få se Norrsken på det där viset som vi fick se det. Älskar det så! :) 

Men i alla fall idag så tog jag mig till Lodgen en vända för att ta reda på hur vi ska göra med min fot. Som det ser ut nu blir det akuten imorgon :( Jag vill inte!! Vill bara att den ska sluta göra ont! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0