Hemavans fjällcenter

Det vatt en spontan vända till systemet och Hemavans fjällcenter i fredags med Thessi och Danne. Vi hade hela tre minuter på oss inne på systemet så det var verkligen in och ut. 

Våra magar kurrade så vi körde in på fjällcenter och tog oss varsin pizza (förlåt Gustav (a)) Så där satt vi ute på uteservingen och njöt av den varma kvällsolen. Ja man måste ju passa på nu innan hösten kommer :) 


Vi körde hem till dom och då vatt det balkonghäng med ett glas vin och efter ett litet tag kom Ärki förbi en vända innan han drog vidare. Då drog vi igång ett spel vid namn bomben. 

Det där spelet alltså. Jag höll ordagrant på att kissa på mig och jag vann för jag fick flest kort i slutet, eller vänta man skulle ju ha minst.. lätt att missuppfatta det där ;) 

Kvällen slutade hemma hos mig och Preben med en omgåmg med spelet Absolut Överens och jag och Thessi var inte såååå duktiga på att samarbeta (a) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0