Upp och hoppa, livrädd

Haft en helt okej dag idag. 

Det vatt sju timmar på jobbet och när jag kom hem tog jag tag i den stora disken från igår och man kunde tro att det hade varit tio pers som hade varit och käkat fast vi bara var tre. Det går så när killarna är köket ;) 

Sen däckade jag i soffan en vända innan jag och Prebo drog och rockade konsum på en massa mat som vi sedan drog hem och käkade och efter det så däckade jag igen!!! 

Precis innan jag somnade så skrv jag till Erik att han kunde komma och göra oss sällskap, eller mer spela med Prebo och jag sova i soffan mer. I alla fall somnade typ två sekunder efter det och sen vaknar jag livrädd av att Prebo typ flyger upp i soffan för han häör någon komma. Typiskt nog så var det vara  lilla Erik ;) haha sen var jag på väg att somna igen tills dom börjaed spela och snacka med mig istället. 

Hann se igenom två filmer halvsovandes och lyssnades på deras fula ord och skratt. Dåliga förlorare är dom, eller som dom säger "bra vinnare" 

Nu har lill Erik dragit och slut på spelande så nu kan jag få lov att somna utan att någon skriker "j*vla f*tta, f*tt l*der osv" hahaha

Natti Natt ! :) 

Föresten, trodde jag blivit frisk, men ikke sa nikke. Fått feber igen. Kanske därför jag har frysit som jag har gjort och varit så trött som jag har varit och är. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0