Soff häng

Fel vriden muskel i benet är verkligen inte skönt alls någonstans ska jag meddela er alla där ut. 

Trött och sliten, helgen börjar verkligen ta ut sitt rätta på mig. Dock varit inne en vända på jobb idag för lite jobb. Inget jobbigt skönt nog :) Inventering, städ i köttkylen och baka tre pajer sen vatt jag klar. 

Nu ligger jag i soffan och är död. Ska slänga igång en film för att nana kudden lite. 

Preben: Du älskar att sova. Du sover på dagen, du går och lägger dig tidigt fast du har sovmorgon och sover länge på morgonen.

Nja jag vet inte om jag sover så mycket som han säger. Tycker jag är uppe rätt tidigt på morgonen :) 

Nää nu blir det Sune i Grekland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0