En hel dag med personalen

Med tanke på att säsongen nästan är över så passade vi på att ha en personaldag igår efter vi stängde klockan ett. Och det var jag som åkte på lunchen tyyyyypiiiskt!!!

Det vatt paralelslalom, bob tävling och lite så i barnbacken och nää jag var inte med och tävlade utan jag fick stå och strata alla :) 

Sen körde jag och Erik en bob tävling efter tävlingen och han fuskade såååååå sjukt mycket!!!! Värsta tjuvstarten om något!!! Jag hade vunnit annars över honom!! Mohahaha ;) 

Sen vatt det hamburgare och ännu mer tävling där mitt lag krossade dom andra helt !! och sedan vatt det min underbara fika och charader som jag total hatar över allt annat på denna jorden!!!! Ont i magen gånger tusen och sen spelar det ingen roll hur full jag än är!!! 

Men kvällen slutade med att jag vatt ensam med grabbarna som vanligt och vi drog till personalboendet och efter ett litet tag så drog kalle medan Preben, jag och Erik slämgde igång en film och somnade :) 

Kanske inte låter så himla kul, men det var både kul och jätte trevligt!! :) Nu ska bilderna få tala för sig själv. 



Willy har lånat Eriks skidor och det går rätt bra för att åka med stövlar :)  


Erik vinner över Marcus i bob och även här har lilla Erik fuskat... Typiskt Erik ;) 

Här står dom och förbereder sig för den riktiga tävlingen.

Willy är stolt att han kom ner hel.

Då börjar vi den riktiga tävlingen och dom som tävlar i första hitet är Marcus och Erik och Marcus vann.

Sen var det Moa och Elas tur och då vann Moa. 

Sen kom kungarna själva ;) och som ni ser så ser Preben rätt skraj ut ;) 
Gustav vann över Preben.

Nu börjar det dra ihop sig och dom är grymt taggade.
Kalle vinner över Gustav. 

Nu vankars det final Kalle mot Marcus och Marcus vann! 

Och så var det Kalles och Eriks tur och visa vad dom kan eftersom dom går slalom gymnasium. 
Och typiskt nog så vann Erik ;) 

Ja sen var det dags för skidkillarna att åka snowboard.
Det gick ju inte allt för Preben. Man såg mest händer uppe i backen medan låg där och försökte ta sig upp. 


Men i slutet gick det bra och han kom ner.

Sen var det Kalles tur att styla till det. 

Måste dock erkänna att Gustav var då bäst på att av Preben, Kalle och Erik :)

Sen kom skryt monstret själv... ;) 

Stolta är dom i alla fall :) 

Sen vatt det mat.

Här är vi nästan alla samlade, fattas fyra stycken dock. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0