En dejt i Hemavan

Jag har nog världens bästa kollegor!!! 

Jag vatt helt plötsligt inskriven på schemat igår bara sådär i tisdag och vatt inte helt glad över det, men tänkte inte mer på det fören vi kom in på det igår under middagen då Erik helt plötsligt säger att han kan ta mitt pass utan att jag ens har bett honom!! Och glad vatt jag!! :) 

Så igår fick Erik jobba medans jag och Preben drog till Hemavan för att kolla in en cykel till honom och sen drog vio och åt pizza. Förlåt Gustav (a)  Vatt en sjuk god pizza!!Sedan drog vi förbi Högis en vända för att hälsa på Prebolinos man.


Brummade sedan tillbaka till Tärna efter att vi ätit och druckit kaffe någon annanstans än just på Fjällbyn. Tydligen hade lilla Erik saknat mig så mycket så han var bara tvungen att börja bråka med mig på en gång ;) 

Kvällen slutade med fotboll hemma hos Gustav med Preben och Erik och en massa massage så nu är jag um i hela nacken. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0