Det var på väg att hoppa ur led

Jag har nog ramlat ner från trappen inatt ;) 

Nädå det är ingen fara bara liftens fel. Fått så fina blåmärken på mina armar. Man måste ju alltid få något blåmärke efter något. 

Vaknade för tok för tidigt idag så jag vatt uppe och städade "hemmafrun" Estelle här ;) 

Men efter mycket om och men så pallade jag mig ut, men när jag var ute och gick så började jag funderade på om hela personalen var ute och körde. Först körde Ela förbi, sen Erik och hans far och strax efter det kommer Urban och sen Gustav!!! 

Jag traskade vidare i min egna värld in på Konsum och sen vidare och har precis kommit till korsningen upp till Fjällbyn då jag ser en bild stannar in precis vid mig och jag i min egna värld blir skit rädd tills jag ser att det var Erik och hans far som stannade för att dra med mig att käka middag på fjällbyn och visst hängde jag med :) 

Trodde seriöst att mitt hjärta skulle hoppa ur led eller något ;) 

Kom hem för ett litet tag efter ett middag och trevligt snack. Nu ligger jag död i soffan :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0