Det bara vatt så ;)

Det här med att komma i sängen i tid är lite svårt ibland när man underbara människor runt en som man vill umgås med och dom vill umgås med mig :) 

Vatt ju lite sent igår, men det var det verkligen värt. Jobbade min lunch igår sen gick jag av mitt pass för att sedan gå på mitt Julia pass. Vatt en massa lek och skratt med söta lilla Julia. Vi åkte till och med Bod och spelade en massa kort. 

Sen vatt det väldigt mycket för dom stackars i serveringen så jag ryckte in och röjde upp i disken. Vad gör man för sina underbara kollegor? ;) 

Sen vatt en massa skratt och fulm och det slutade med att Erik, Katja och jag satt kvar och då dök Therese och Daniel upp och då hängde vi kvar ännu längre och då bjöds det på en massa dans som vanligt och framför allt skratt. Prebolino var kvar ett litet tag, men drog efter ett tag. 

Tänkte att jag skulle komma hem i hyfsad tid, men så vatt det ju inte alls. Vi kom från fjällbyn vid tre och då däckade jag hemma hos min vän. Eller ja vi somnade nog inte fören starx efter halv fem efter att vi hade legat och snackat en massa. 

Kom upp i alla fall och kom nyss hem från jobbet då jag jobbade lite extra idag. 

Nu blir det bara ta kvällen för har lunchen imorgon igen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0