235,5 och 107 timmar

Just 235,5 timmar i mars månad har jag jobbat och det bara fortsätter med en massa timmar och jag fick 107ob timmar. Är rätt nöjd med mina timmar. 

Känns skönt att ha kunnat jobba ihop mina timmar som jag förlorade uppe i Abisko, men det har tagit mycket energi och är rätt slut i huvudet, men det är bara att jobba vidare för jag jobbar med världens bästa kollegor. Anledningen till att jag orkar jobba i huvudtaget. Fast nu börjar det lugna ner sig och det är rätt skönt, men ser dock inte fram emot helgen då det är min tur att sköta a la carten. Fast det får jag lösa på något vis. 

Så nu kanske ni förstår varför jag inte har skrivit så mycket när jag mer eller mindre har bott på jobbet! :) 

Är just nu inne på min nionde dag och ska nu iväg och jobba igen. Hoppas på ledig dag på tisdag i alla fall :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0