Veckan !!

Jag är sämst på detta med att blogga just nu!!!

Men det får bli en bildbomb från förra helgen tills nu.. 


Middag på Haket i Hbg med fina Hanna.


Sen blev det utgång i Hbg. 
Träffade på allt och alla och somnade på denna frökens soffa.


Sen var det lördag och då blev det bakis skais hela dagen.
Sen på kvällen tog jag och Hanna tag i oss själva och drog ännu en 
gång på en krogrunda, men denna gången nykter för min del.


Sen blev det måndag bara sådär och dags att fira valborg. 
Stannade en vända hos Hanna innan jag tog med mitt sitta flyttlass
hem till Ryd. 
Nu är min lägenhet borta :) 




Blev även en runda fotboll på valborg


Sen blev det tisdag och då blev det hjälpa mamma och "familjemiddag" Alla syskon 
här och sen kom även Dusak!



Onsdag rullade in och då brummade ja och syster yster My till
Ullared för att träffa denna sköna sak!


Och där testadde jag även på Suchi. MUMS!!!


Sen brummade jag och syster vidare till Götet.
Medan hon var i skolan så log jag och solade. 


Torsdag så kom Thomas förbi på fika och sen solade jag och fick 
utslag på köpet.
Syster försvann och jag bara kopplade av. 


Fredag och jag lite spontant sådär brummar ner till Bjuv till mitt 
hjärta! 


Lördag dök upp ännu en gång och idag så brummade jag och Carro 
in till Hbg och träffade på efterlängtade Elli. 
Och i Hbg blommar det för fullt. 


Söndag och dags för mig att brumma hem till Småland till lilla Ryd,
men på vägen stannade jag förbi Broby och hälsade på bästis! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0