Kyckling al la Estelle



Det är ju på tiden att jag börjar syssla med det jag tycker om. Så ida har jag tagit tag i det hela. 

Som ni såg innan så gjorde jag bär paj som bestod av jordgubbar och bjönbär med ett knäcke över. 

Till fredags middag så har det blivit

Honugskyckling inlindad i beacon
Kycklingfile
Honung
Aromat
Svartpeppar
flinksalt

Bulgursallad med cintrondressing
Bullgur
Avocardo
Körsbärstomater
Soltorkadetomaer
Gurka
Rödlök
Majs

Citronsaft
Olivolija
Svartpeppar
Flinksalt

Honung och vitlöksdressing
Majonäs
Cream frech
Honung
Salt
Svartpeppar
Pressadvitlök

Så ni som är sugna är bara att sätta igång att göra :) Finns inga mått är bara att göra efter måfå till så många ni är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0