Mycket har hänt

Jag har inte skrivit så mycket här, men mycket har hänt och mycket som jag har fått fixa. Och under allt strul hit och dit så har jag hittat lite roliga saker.

Här om dagen så var jag skotertur med Anna och Anna och sjukt så roligt vi hade :) Sen ringer Sofia mig och frågar om jag vill komma upp och jobba på Kebnekaise fjällstation och jo klart jag vill. Så igår så har jag suttit och ringt hej villt till alla för att fixa och dona med allt eftersom det var planerat att jag skulle åka hem nu början i April. Fast så blir det inte.

Idag har blivit klart. På måndag så drar jag upp till fjället för att jobba med härliga Sofia. 

Så nu har jag två dagars jobb här på ishotellet. Så nu ska jag packa och sen är allt klart. Så sjukt skönt att va på g igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0