Jag behöver dig

Jag behöver dig varje dag och nu behöver jag ännu mer. Jag vill att du ska stötta mig i mina val jag gör hur besviken du än blir på mig. 

Du ser det som samma mönster, men jag kan inte det. Då var då och då var det en massa annat. Det ärförflutet och det stör mig inte idag. Idag är idag och idag finns dagens svårigheter.

Jag försöker att ta mig igenom en dag i taget och kämpa mig igenom, men nu brister det för mig hur mycket jag än vill le, så har jag svårt för det. 

Du är inte här och kramar om mig. Du är inte här och ger mig styrkan som jag behöver nu. Jag behöver just dig! Just nu här och nu för nu brister jag och det gör ont. Ondare än förr. 

Vet att du vill hjälpa mig, men jag behöver bara dig och din kärlek. 
Mamma jag älskar dig så mycket!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0