Blev en utgång

Rastlös som jag va så gick framåt och tillbaka i lägenheten och försökte tjata med Jokke ut. Han sa "ringer snart" Jäkla långt snart. Tobias går iväg mot sitt och vi bestämmer att när dom drar ut så ska jag möta upp dom ute. Han hinner inte mer än gå så ringer Jokke och hej och hå fem minuter på mig att fixa mig och innan jag ens hann tänka så satt man på en förfest på Miatorp.

Vi drog in till stan i sjukt kallt väder! Stack in på lila och hälsade lite på folk och sen så drog vi in på Tempel och dansade loss som bara den. 

Trötten och sliten som både jag och Tobias va så bestämde vi oss för att dra hem. Jag somnar på fem sekunder och nu är jag vaken och skulle ha träffat Hanna vid elva men som vanligt så försover hon och jag har nu ingen aning om när var hur man ska träffa henne, men det blir nog bra till slut :) 


Efter nästan ett år så fick man entligen träffa sin underbara vän
Jokke! Som jag har saknat hans skratt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0