Min kväll/natt

Innan jag börjar så träffade jag nog verkligen allt och alla ute igår så sjukt ! hahahaha Det var hälsa hit och dit och man bara shit! Det var ju ett tag sedan man var ute. 

Skulle ta och skriva här inatt, men min kära telefon ringde och jag sprang ner och mötte upp min vän Jokke för han behövde en vän :)

Förfesten var som sagt hemma hos mig. Med mycket trevligt folk som var här!

Sedan drog vi ute, Tivoli, Tapaz, Macdolnds, Steakhouse, Tivoli och vad vi nu var någonstans! Jag blev hungrig i alla fall och ville äta. Och så kom de andra också på att dom var hungriga. Fest på MC ;) 

Sen promenerade jag hem och mina knas tomat följde mig hem så snällt av honom! :) 

Och sen när jag kommer hem så fick jag värsta rycket och diskar upp allt och städar. Jag bara hallå :O Vart fick jag min energi ifrån!?? :O  Sen som sagt så ringde Jokke och drog och mötte honom. 

Som sagt så hade jag en sjuk trevlig/kul kväll ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0