Just one

Dram är ett väldigt bekant ord i min tillvaro. 

Jag hamnar där fast jag inte vill.

Nu sitter jag i mitten av allt fast jag har bett om att inte sitta där. Dags för mig att göra en manöver och dra mig tillbaka. Dra mig tillbaka från alla och det är bara just en person i hela min värld som vet vad jag skriver om nu. Ingen vet vad jag snackar om och ingen kommer få veta. Jag bad inte om detta och dags för min manöver innan det går för långt.

Min blogg kommer vara mer eller mindre tyst den närmaste veckan. Tro nu inte att jag ska sitta hemma och tycka synd om mig själv. Nej nej så är inte fallet. Det är synd om dom som har skapat detta dram och ja jag kan vara tyst. Och det lär jag förbli för jag i själva verket vet inget. Jag har inte sett eller hört. Som jag sa jag vet inget och så kommer det förbli. 

Jag hoppas ni förstår och nej ni vet inte vad jag skriver. Det är bara en i hela min värld som vet vad jag snackar om min blogg just nu. 

Ni får ha det så bra så kommer jag tillbaka när det har lugnat ner sig... 

Ha det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0