Mysig skön dag

JAG ÄR FETT TRÖTT OCH VILL BARA DÖÖÖÖÖ I MIN SÄNG!

Okej såhär har min dag varit.
Telefonen ringde och det telefonsamtalet gjorde så jag har fått planera om hela min vecka. 
Blir Ryd på måndag kväll. Träffa mamma, syster och Bastian. Åker mest troligt upp till Stockholm på torsdag för att leka med Becca och sen på fredag den 4mars blir det att mönstra på istället för att mönstra på, på söndag den 6mars. Sen vet jag katten hur länge jag blir att jobba. 

Så det blev ju bara en vecka hemma i Helsingborg innan man drar igen. 

Men i alla fall. Kom upp ur sängen efter det samtalet och sedan kilade jag mer till Af för att lämna in ett papper och sen mötte jag upp Kicki och vi drog till Nushe och sen har vi bara legat i hennes soffa hela dagen och hjälpt henne med saker. Nu ligger jag här i min soffa och ska snart krypa ner i säng fast klockan bara är halv nio. 

Ja jag är super duper trött och jag har ingen dygns rutin alls. Är ju så van att sova "middag" numera ju. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0