Tro inte det är sant!

Hallå Hallå :) 

Nää inte nu igen! Tror jag dör av skratt. Skulle ju hämta bilen hos Janet och dom har ju kört med den och när jag skulle starta den så funkar den inte. Trodde inte det var sant. Så pratade jag med Janet och hon sa att han laddade batteriet förra natten för dom skulle ha bilen. Ja det första som slog mig var att batteriet är mer eller mindre kasst. Så man ringer Emma och vi kommer på en snabb lösning. Tar hennes cykel och cyklar i ilfart hem till hennes lägenhet. Emma kommer med bussen och sedan lånar vi Emils bil eller jag menar Saab. Åker iväg och allt löste sig och slutade toppen :D 

Efter det vi skulle göra så gick vi hem till hennes mormor och drack kaffe sedan har ag bara softat i soffan framför One Tree Hill! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0