Sjuk vän

Jag har verkligen en sjuk vän ! xD
»  S a я a , .   ღ  ツ    // säger:
*HALLÅ DU
*fan va jag är smart
*jag är så jävla ekonomisk med vettu !
*måste ju berätta min ide för min kock vän ;) .. jag gör eget ströbröd.
Estexx ^ säger:
*HAHAHHAHAHAHHA
»  S a я a , .   ღ  ツ    // säger:
*dock orkade jag inte ta fram maskinen och mala ner det
*till mina biffar
*så vet du hyur klyftig jag är !
*jag ha rför mig vi ska ha en sån där skål och sån mal grej någonstans. men vette fgan. så iaf.
*jag tar fram hammaren och diskar den och bankar sönder brödet :)
*så jävla smart !
Estexx ^ säger:
*HAHAHHAHAHHAHAHAHHA
*Det var då dagens xD HAHAHAHHAH
»  S a я a , .   ღ  ツ    // säger:
*smart vääääl 1
*skit bra blev de! hoppas inte johan ser hammaren i diskstället sen när han kommmer bara ;) lär han inte våga äta ! hahah
Estexx ^ säger:
*Men ta bort den :P hahahah
*du är sjuk vet du xD
*HAHHAHAHAH
*jag får en massa pengar, men jag vet inte alls vad dom kommer ifårn
»  S a я a , .   ღ  ツ    // säger:
*MEN VA DE INTE SMART ?
*hahahah inget att kalga på ;)
»  S a я a , .   ღ  ツ    // säger:
*HALLÅ DU
*fan va jag är smart
*jag är så jävla ekonomisk med vettu !
*måste ju berätta min ide för min kock vän ;) .. jag gör eget ströbröd.
Estexx ^ säger:
*HAHAHHAHAHAHHA
»  S a я a , .   ღ  ツ    // säger:
*dock orkade jag inte ta fram maskinen och mala ner det
*till mina biffar
*så vet du hyur klyftig jag är !
*jag ha rför mig vi ska ha en sån där skål och sån mal grej någonstans. men vette fgan. så iaf.
*jag tar fram hammaren och diskar den och bankar sönder brödet :)
*så jävla smart !
Estexx ^ säger:
*HAHAHHAHAHHAHAHAHHA
*Det var då dagens xD HAHAHAHHAH
»  S a я a , .   ღ  ツ    // säger:
*smart vääääl 1
*skit bra blev de! hoppas inte johan ser hammaren i diskstället sen när han kommmer bara ;) lär han inte våga äta ! hahah
Estexx ^ säger:
*Men ta bort den :P hahahah
*du är sjuk vet du xD
*HAHHAHAHAH
*jag får en massa pengar, men jag vet inte alls vad dom kommer ifårn
»  S a я a , .   ღ  ツ    // säger:
*MEN VA DE INTE SMART ?
*hahahah inget att kalga på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0