Sammanfattning

Vilka dagar säger jag bara det har varit. 

Onsdag så var Elli, Sina och Maxi här på middag och lovar när vi skulle kolla på film som kom vi inte på vilken film vi skulle kolla på så det slutade med att vi satt och spelade en massa och en sjuk trevlig onsdag <3





Torsdag drog jag ut med Maija och träffade på Winter och massa annat skönt folk. Helt klart en super bra torsdag :D 


Fredag "igår" så var jag ute igen :) Först så träffade jag Anna, Hanna och Sonni :) Hur trevligt som hest. Sen så drog jag vidare till Bara Rock och där var Johan så satt och snackade med honom till Maija, Madde och Malin kom. The Trippel M ;) En sjuk trevlig kväll på Bara som slutade med att jag och Madde hamnade på Max och jag kom hem halv fyra. 





Och idag har varit en helt flippad dag.
Städat lägenheten och sen så var det ut i snö stormmen för att dra iväg och fika med Hanna och Henke. Sedan promenerade vi hem till Henke i snö stormmen där det blev vin, mackor, film och en massa snack :D Sedan en promenad ner till stan :P 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0