Innan jag hamnade här

Just är Bodil en uppblåst höna ;) Nää jag bara skoja hon är så snäll så :) 

Sitter just nu och käkar lite makaroner senare ska jag vidare hem till Javi för där ska jag, Sofie, han och jag vet inte vilka fler kolla på film. KUL !

Fast innan jag hamnade här så var jag på stan och drack kaffe med Maxi och sedan promenerade vi rundor. Trevligt värre :) 

Och nu är min mat slut :/ så ska sitta här och glo för bussen går inte fören 19 över. 

Ha så kul ikväll :) 


Bilden har inte med texten att göra. 
Detta är en gammal bild på mig och min älskade Becca. 
Hon har det bara uppe i Stockholm och jag saknar henne så sjuk mycket.
Älskar dig vännen ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0