Det var mat och film

Helt galen dag eller något idag. 

Efter jag hade gjort det jag skulle så kom jag hem och skulle kolla på film. Såg halva filmen och sedan drog jag ut. Vilka jag träffade kan jag hålla hemligt ;) Nä men det var Elli, 08Sina och Henke. Alltså han heter inte inte 08Sina utan Sina. Lång historia det där med 08. 

Ja så det slutade med att vi gick rundor på stan och checkade in olika butiker och höll på och fjanta rundor tills vi hamnade på Ebbas fik. Elli och jag är grymma på att fika. Vi kan sitta i timmar och bara snacka på ett fik. Så det fick Sina och Henke se idag. 

Sen traskade vi hem till förutom Henke för han skulle vara duktig och plugga. Så hemma hos mig visade jag min skills i matlagning för Sina ;) Köttfärssås med taggatelli. Till maten blev det film. Vilken film berättar jag sen i ett annat inlägg. 

Så Elli och Sina drog för en liten stund sedan. Så har varit en bra dag :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0