Spegelbild

HALLÅÅÅÅÅÅ mitt liv är ju så stressigt just nu. Njaa det vet jag inte men jag har alltid något att göra och sen när jag inte har så pallar jag inte bänka mig framför datorn direkt. Det är sol och fint väder ute då har man ju inte lusten att sitta här och sega framför en skärm. Det räcker när man ska göra sina skolarbeten.

Kom nyss hem från Emma och innan de var jag på Dalhem och träffade Alex och Jennie. Vi skulle ge Alex present för han den där geten fyllde 20år igår. GRATTIS ! <3

Så hemma hos Emma lagade vi mat och dampade oss som vanligt. Vad mer kan man säga om oss? Sen från ingenstans så ska hon ha min soffa eftersom jag inte vill ha den. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0