Galet i skolan

Hemma från skolan och jag har hunnit sovit en stund. Vi övade på vårt slutprov idag. Det praktiska då. Eftersom jag inte hade med mig min kamera så får ni nöja er med mina kassa mobilkamera. Sedan kommer lite andra sjuka bilder.

KLARADE DET TEORETISKA SLUTPROVET :D :D :D :D


Såhär gör vi i skolan. Städar och gömmer allt under
skärbrädorna;) Eller vänta det är Stoffe stil ;) 


Såhär kommer det se ut det vi kommer att
servera. Mimi och jag då.


Snyggt (A) 


Såsen ligger fel på denna talrik, men såhär det
andra modellen som vi kommer att servera.
Vi serverar både filé och klubba.


Efter provet kommer jag avslöja vad det var vi serverade. 
Både i förrätt och varmrätt.


Wictor han ska då .... ;) 


Hej Hej :D


Blev tillslut hans balklänning :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0