Vår hemma vinter här

Nu har jag sovit och börjar igen om fem minuter. Inte för jag har någon aning om vad jag ska göra eftersom allt är klart och inget finns att göra. Ja vi får väl se.

Jag försöker ta och ladda en video då vi sjunger, men det vill ta f*n inte som jag vill. Så ja vi får väl se om jag lyckas eller inte. Annars får ni vänta med dom tills jag kommer hem. Detta internet när ju som sagt inte det bästa, men ska inte klaga har i alla fall internet. 

Det är så att vi kommer få ligga kvar i Kotka även denna vecka. Folk hoppas på att vi kommer åka på fredag, men jag tror inte vi kommer från Kotka då. Just nu spelar det ingen roll om vi ligger stilla eller inte. Jag lagar ju ändå mat och det är kul att vara kvar i vinterlandet. Då ser man hur mycket vår det är då man kommer till Sverige :D

Kommentarer
Postat av: ikis

varför ligger ni kjvar där så länge? kan ni inte bara köra iväg?

2010-03-15 @ 16:26:36
URL: http://iikz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0