Stor fettklump

Ika nu är det så att jag drömmer sjuk konstiga drömmar. Inatt drömde jag om att jag hade börjat röka och en massa andra sjuka saker. Snart är väl du också med i mina drömmar som en nalle utan nos ;) 

Okej så nu är jag vaken eller det har jag varit sen 5,30 imorse som alltid med andra ord. Har lagat Patentare, bakat bröd och gjort sallad plus då käkat frukost. Nu har jag rast och jag har tagit mig en dusch för att tvätta bort fettet man får när man steker saker i stekbordet. Man ser liksom ut som en stor fettklump och så luktar man bara stkos. 

Slut på detta morgontjatande. Nu ska jag ta och föna håret lite granna så man kan komma ner till kocken Per och laga Piff alá Lindström

Kommentarer
Postat av: carin.wingren

Hej på dig.

Sitter här o läser lite nyheter och får då se att det är storstrejk i Finland,alla stuvare strejkar.Hur går det för er då ni skall lossa?Samt att det sitter flera fartyg fast i isen på Östersjön,det har inte varit så på 14 år.Ja här hemma är det fint solskensväder,fåglarna sjunger o min katt vill ut hela tiden,hahaha,så nog e det våren som e på antågandet.Idag skall jag baka en rabarberpaj med mitt lilla barnbarn,skall passa dom några timmar,så man får sysselsätta dom med nåt vettigt.Har inte testat dina bullar,men köpt jäst så då lusten kommer så skall jag baka.Du får ha en fin dag med boysen ombord.Såg att du skulle laga goda biffar idag,det e ju rena rama 5*hotellmaten.Skall göra lite nyttiga göromål innan jag far hemifrån.Ha det,så hörs vi.Kramar.Carin

2010-03-04 @ 11:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0