Smaskens


Kommentarer
Postat av: carin.wingren

Hej på dig!

Idag e det söndag o jag har nyss kommit hem från barnen,sista dagen denna veckans barnvakt,pust.Jag skall snart dra ner o kolla på modevisning i gamla gjuteriets lokaler,körde nyss förbi o gud vad folk där var.Ja du skämmer verkligen bort dom där arbetarna på båten,det e ju nästan så man kan tro det e 5*hotell,vad skall dom få då du mönstrar av?Vilken smörgåstårta,gud vad god den såg ut att vara,jag älskar sånt,mums.Solen skiner underbart nu o man ser en liten aning av att kanske det skall bli våååååår,hoppas det.Jag får hoppas att du har det fint ombord o att dagarna rullar på,du verkar ju ha fullt upp med nya utmaningar hela tiden,kul.Jag skall nu göra mig iordning för att åka ner o kolla vad det handlar om,det skulle vara smink också,o det e ju kul.Ha det så jättebra så hörs vi snart igen.Var rädd om dig.Kramizar.

2010-03-07 @ 13:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0