Peter är grym

Klockan är redan halv tre och jag börjar igen om 30min då det blir stekt kyckling och råstekt potatis med tomatsås. Så sjukt varje gång tomatsås sägs så påminner det mig om Ika. Hon tjatar alltid om hon älskar tomatsås:) I alla fall efter maten ska jag få lära mig baka mig ett nytt bröd! Sjukt gott. Ska ta kort på det och lägga upp receptet på det här så som jag gjorde med frukostbullarna

Vet ni vad jag känner mig? Jag känner mig sjukt duktigt för det är kul och lära sin handledare sig sådant man kan. Som till exempel baka. Det är inte Peters grej så idag lärde jag honom ett enkelt sätt att baka rulltårta. Han skulle krångla till det. Jag tycker om handledare som gärna vill se hur man själv gör och vill lära sig som dom inte riktigt kan. Jag ska inte skryta, men jag tycker själv jag är duktig på att baka.

Ska komma till saken. Peter är grym och sjukt skön :) Han är alltid nere i byssan och är social och allt. Vi satt och planera matseden och provianten tillsammans idag. Så jag är med och medverkar i maten och allt! Det är kul att vi kan planera tillsammans. 


Kommentarer
Postat av: ikis

va roligt att peter är snällis!<3 :D

2010-03-21 @ 14:57:24
URL: http://iikz.blogg.se/
Postat av: carin.wingren

Ser frammemot o få receptet på brödet,skall bli kul o testa.Har redan bakat frukostbullarna 2ggr.

2010-03-21 @ 16:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0