Nycklar

Jaha nu har man denna dagen avklarat i köket och nu igen har jag ingen talan! Utan att ens meddela mig om det är innebandy och räknat med mig så börjar dom snacka om det på middagen. Så frågade jag dom om dom skulle spela så sa dom då att dom skulle. Jag sa då att det var ju trevligt för dom. Ja sen så sa dom och du ska ju klart vara med. Jag försökte slingra mig och säga att jag skulle låsa in mig i hytten. Då kom dom med och sa att dom hade nycklar :/ 

Hannes: Så kommer jag in i din hytt på natten och sätter mig jämte dig och kollar in i dina ögon när du sover .....
Ja och så var mening sjuk lång. Tror ni jag kommer våga sova inatt ? ;) 



Kommentarer
Postat av: carin.wingren

Tjenare igen!

Whoahahahaha,det kan väl vara en rolig överraskning o få en karl på sängkanten?Låtsas att du sover räv inatt,hahahaha.Lycka till.

2010-03-24 @ 18:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0