Hur orkar du/ni?

Så moget, så jävla moget!

Kommentarer
Postat av: nicki

vad har hänt?:)

2010-03-01 @ 20:22:55
URL: http://nickiironnbom.blogg.se/
Postat av: jennie

Vad har hänt?:(

2010-03-02 @ 08:55:33
URL: http://venusdoom.blogg.se/
Postat av: carin.wingren

Hej på dig sjöbuse.

Förstår på dina kommentarer att du trivs ombord.

Hoppas att ni fick en ny rutt så du kan se lite mera

än Finska viken.Jag har blivit så tänd på dina frukost

bullar,dom såg så läckra ut.Tror du att (om du har tid=kan ge mig receptet?Vore kul att prova nåt nytt.Idag e det ett underbart solskensväder här hemma

funderar nästan på o ta mina stavar o få lite luft i dom här inrökta lungorna,hahaha.

Mamma kör lite med mig ang mera lärdom i data,men jag vill ju lära mig,så det e bara kul.Jaja,det var lite från mig till dig.Ha det underbart ombord.

Älska dig själv för den DU är,inte för vad andra vill du skall vara.Kramizar.Carin

2010-03-02 @ 11:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0