GH, Innebandy, GH och film

Fortsättningen från igår.... 

Efter innebandyn där jag ägde så blev det duschen och sedan GH igen sen upp på bryggan för att leta film, men jag flamsade mest rundor där (A) haha, men tillslut så tog jag mig i kragen och sa TA NU DEN FILMEN DEN BLIR BRA! Så då gick vi ner med filmen och satte igång den. Efter 30 min av filmen så bestämde jag mig för att gå och sova. Klockan var bara liksom elva på kvällen. Jag har fått lyx nu med. Börjar 30min senare nu :D


Hannes och Mattias.
Innan han kom till Foreteller så var han på den båten Mimi är på (:
Hon hade rätt han är rolig ^


Avel på bryggan


Thomas, Hannes och Mattias


Och jag då som är trött och sliten på bryggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0